Jaarverslag 2014 – 2015

Jaarmagazine

In ons jaarmagazine vol filmpjes, verhalen, animaties en foto’s geven we je een overzicht van een veelbewogen jaar bij Plan Nederland. Directeur Monique van ’t Hek vertelt je met een unieke animatie over hoogte- en dieptepunten, we stellen je voor aan bijzondere power girls en we geven je een inkijkje in onze projecten. Natuurlijk laten we ook zien waar het geld vandaan kwam en waaraan het is uitgegeven en zetten we geboekte resultaten op een rijtje.

Jaarverslag 2014-2015Mis het niet!
Bekijk hier ons jaarmagazine

Focus op meisjes in ontwikkelingslanden: Girls first

Monique van ’t Hek: “Het is een bijzonder goed en mooi jaar geweest voor Plan Nederland. We zijn trots op onze positie als expert op het gebied van meisjes in ontwikkelingslanden, maar we zijn vooral trots omdat we resultaten hebben behaald die de situatie van meisjes daadwerkelijk verbeterd heeft. In dit jaarverslag is daarover veel te lezen.”

Download het volledige jaarverslag

Wil je nog meer weten?
Download het hier

Triple A-score voor Jaarverslag Plan Nederland

Plan Nederland heeft een Triple A-score behaald voor het Jaarverslag 2014-2015. Plan Nederland ontving deze eervolle vermelding op het gebied van heldere verslaglegging van de activiteiten.

TransparantprijsJaarverslag getoetst op drie belangrijke criteria

Het jaarverslag is getoetst op drie onderdelen voor goededoelenorganisaties: maatschappelijk resultaatverantwoording, communicatie en compliance voorschriften. Op elk onderdeel is de hoogste score behaald: score A. De Triple A score is een onderdeel van de Transparant Prijs voor de beste charitatieve verslaggeving en wordt jaarlijks toegekend door PwC Accountants N.V.

Triple A-score en Transparantprijs

PwC heeft de Transparant Prijs voor de beste charitatieve verslaggeving in het leven geroepen om organisaties te motiveren transparante jaarverslagen te schrijven. Hiermee kunnen donateurs gefundeerde geefbeslissingen nemen, vrijwilligers gemotiveerd blijven, en blijft de integriteit van bestuurders gewaarborgd. De Triple A score is een jaarlijkse beoordeling.

Inspireer je vrienden

Steun het werk van Plan! Sponsor een kind of steun onze meisjesprojecten!

Hoe kun jij helpen?

Steun onze meisjesprojecten

Lees meer over investeren in meisjes

Sponsor een kind