Zilver en Goud bij Grand Prix Content Marketing

20 november 2015

Grand Prix Content Marketing 2015Gisteren werden de prijzen uitgereikt voor de beste content marketing campagnes tijdens een feestelijke
uitreiking in DeFabrique te Utrecht. Plan is hierbij twee keer in de prijzen gevallen met de campagne voor Wereldmeisjesdag 2014. Onze video, die is ontwikkeld in samenwerking met Social Media bureau Jalt, won goud in de categorie “Beste Virale Inzending”. Coca Cola en “All I want for Christmas is Marijke’s Kersthit” waren ook genomineerd en we zijn overdonderd dat we hebben gewonnen van deze twee prachtige campagnes.

Onderwerp van zo ver weg, zo in your face van @PlanNederland door @JaltSocialMedia #Wereldmeisjesdag; moedige keuze Plan Nederland #gpcm15

Ook in de categorie non-profit was Plan genomineerd. In deze categorie is een gedeelde zilveren prijs gewonnen. Wij feliciteren WNF en UWV met hun zilveren award.

Bekijk de video hier:

 

Inspireer je vrienden

Links

Steun het werk van Plan! Sponsor een kind of steun onze meisjesprojecten!

Hoe kun jij helpen?

Steun onze meisjesprojecten

Lees meer over investeren in meisjes

Sponsor een kind

Voor 25 euro per maand

Geslacht
Leeftijd
Lees meer over het sponsoren van een kind