Nickelodeon & Plan International lanceren ‘Together For Good’ campagne

10 juli 2015

together for goodKinderen zetten zich in voor hun lokale gemeenschap
In de Together For Good campagne van Nickelodeon die deze maand wordt gelanceerd, kunnen kinderen laten zien wat zij voor hun gemeenschap doen. Together For Good is Nickelodeon’s internationale campagne om het publiek te inspireren en te betrekken bij hun gemeenschap.

Nickelodeon lanceert deze campagne met Plan Nederland in de Benelux; tegelijkertijd wordt de campagne internationaal gelanceerd in meer dan 150 landen.

Met goed doen een reis winnen

Kinderen kunnen vanaf 21 juli inloggen op de microsite good.nickelodeon.tv waar inspirerende verhalen te lezen zijn over kinderen die al iets goeds voor hun omgeving hebben gedaan. Ook krijgen ze tips & tricks over de dingen die ze kunnen doen om zelf een verandering binnen hun community aan te brengen. Vanaf augustus kunnen kinderen in de leeftijd van zes tot en met 17, foto’s en video’s van zichzelf en hun activiteit uploaden. Uit ieder land worden vier finalisten geselecteerd en Nickelodeon-kijkers kunnen stemmen op hun favoriete change-maker. Winnaars krijgen nationale bekendheid op Nickelodeon’s website en social media. Uit alle finalisten wordt wereldwijd één prijswinnaar uitgekozen die een VIP-reis naar Nickelodeon in de Verenigde Staten wint!

Plan Nederland

Plan Nederland is lid van Plan International. Plan werkt aan duurzame armoedebestrijding en blijvende verbeteringen in de levensomstandigheden van kinderen, met speciale aandacht voor gelijke rechten en kansen voor meisjes. Plan doet dit door het uitvoeren van kindgerichte gemeenschapsprojecten in 50 ontwikkelingslanden. Plan komt wereldwijd op voor betere naleving van het VN-verdrag voor de Rechten van het Kind.

Nickelodeon

Nickelodeon is ’s werelds meest wijdvertakte kindernetwerk en het enige multimedia entertainment merk dat zich exclusief op kinderen richt. Nickelodeon beschikt over een ruim aanbod aan televisieprogramma´s, consumentenproducten, evenementen, speelfilms en websites. Bij Nickelodeon draait alles 24 uur per dag om kinderen. Nickelodeon wil kinderen vermaken met grappige, spannende en awardwinning shows en hitseries. De Nickelodeon merken bereiken bijna een miljard gecumuleerde gebruikers in meer dan 160 landen en gebieden, via meer dan 80 lokaal geprogrammeerde zenders. Nickelodeon is onderdeel van Viacom International Media Networks, een divisie van Viacom Inc. één van ’s werelds grootste makers van de programmering en inhoud over alle media platforms.

Inspireer je vrienden

Steun het werk van Plan! Sponsor een kind of steun onze meisjesprojecten!

Hoe kun jij helpen?

Steun onze meisjesprojecten

Lees meer over investeren in meisjes

Sponsor een kind

Voor 25 euro per maand

Geslacht
Leeftijd
Lees meer over het sponsoren van een kind